Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou…
Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou…
Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v …
V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z …
Rčení „zákazník má vždycky pravdu“ neplatí úplně vždy. Někteří zákazníci se…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…