Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe světem, zákazníkům přestáváme rozumět. Konference ZÁKAZNÍK 2030 firmám ukáže, jak se měnit spolu…
Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti…
Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…
Jste náborovým pracovníkem nebo manažerem call centra? Pak do vašich…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a…
Prodáváte přes telefon, ale rádi byste vylepšili svá čísla? Chcete uzavírat…
Prodej po telefonu je pro mnoho firem stále důležitou obchodní metodou, bez…
Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém…
Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní…
Jednu věc lze vždy říci celou řadou způsobů. Slova, která použijete nebo se…
Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický…
Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve…
Přemýšleli jste někdy o tom, do jaké míry pracovní prostředí ovlivňuje…