Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak znít přirozeně při telefonním prodeji podle scénáře

Mnozí prodejci a operátoři call center neradi používají scénáře. Proč? Vadí jim především to, že se scénářem v ruce začnou znít jako roboti, přestanou působit…

Článek v rámci předplatného Věčné dilema zákaznického servisu: Spokojenost klienta, nebo spokojenost firmy?

Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším…

Článek v rámci předplatného Co dělá skvělý zákaznický servis?

Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro…

Konference ZÁKAZNÍK 2030

Článek v rámci předplatného icon Konference ZÁKAZNÍK 2030 – pohled na zákazníka v době moderních technologií

Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…

Článek v rámci předplatného Jak zvládnout námitky klientů při telefonním prodeji

Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti…

Článek v rámci předplatného 3 trendy v zákaznickém servisu pro rok 2017

Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…

Článek v rámci předplatného 10 nejlepších otázek pro pracovní pohovory v call centrech

Jste náborovým pracovníkem nebo manažerem call centra? Pak do vašich…

Článek v rámci předplatného Pohled do budoucnosti zákaznického servisu

V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a…

Článek v rámci předplatného 8 tipů, jak uzavřít obchod přes telefon

Prodáváte přes telefon, ale rádi byste vylepšili svá čísla? Chcete uzavírat…

Článek v rámci předplatného 4 chyby začátečníků v telefonním prodeji

Prodej po telefonu je pro mnoho firem stále důležitou obchodní metodou, bez…

Článek v rámci předplatného 5 zásad moderního zákaznického servisu

Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, co dělat, aby se k vám klient vrátil

Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní…

Článek v rámci předplatného S klienty mluvte pozitivně a vynechte slovo „ne“

Jednu věc lze vždy říci celou řadou způsobů. Slova, která použijete nebo se…

Výpis 222234 z celkem 607