Mnozí prodejci a operátoři call center neradi používají scénáře. Proč? Vadí jim především to, že se scénářem v ruce začnou znít jako roboti, přestanou působit…
Začátečníci zákaznického servisu vám na otázku: Co je nejdůležitějším…
Již mnohokrát bylo řečeno, že zákaznický servis a jeho kvalita jsou pro…
Svět se mění a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…
Při každé prodejní interakci musíte rozbít všechny pochybnosti…
Jaký bude rok 2017 z hlediska zákaznického servisu? Na co je se potřeba…
Jste náborovým pracovníkem nebo manažerem call centra? Pak do vašich…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před konkurencí a…
Prodáváte přes telefon, ale rádi byste vylepšili svá čísla? Chcete uzavírat…
Prodej po telefonu je pro mnoho firem stále důležitou obchodní metodou, bez…
Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém…
Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní…
Jednu věc lze vždy říci celou řadou způsobů. Slova, která použijete nebo se…