Proč jsou scénáře pro telefonní operátory call center důležité? Protože do nich můžete zakomponovat moderní prodejní prvky, které výrazně zvýší úspěšnost telefonátů,…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
Získat klienta je jedna věc, udržet si ho druhá. V té první věci vám…
Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit…
Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k …
Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…
Telefonování naslepo (v angličtině cold calling) potenciálním zákazníkům…
V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli…
V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i…
Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na…
Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je…
Ať už se jedná o zákaznickou linku, marketing, prodej či průzkumy, aktivita…
Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu…