Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Co neříkat klientovi, i když je to pravda

Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné, abyste si osvojili určitou obchodní etiketu, kterou vy coby…

Článek v rámci předplatného Poznáte, kdy je na čase dát zákazníkovi padáka?

Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k …

Článek v rámci předplatného Neptejte se klientů, jestli na vás mají čas

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…

Článek v rámci předplatného 5 základních tipů určených telefonním prodejcům

Telefonování naslepo (v angličtině cold calling) potenciálním zákazníkům…

Článek v rámci předplatného 4 tipy pro prohloubení vztahu mezi klientem a společností

V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli…

Petr Mečíř, lektor 1. VOX a.s.

Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci

V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak předejít naštvání klientů

Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak mít méně nespokojených zákazníků

Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je…

Článek v rámci předplatného 8 jednoduchých nápadů na vylepšení prostředí v call centru

Ať už se jedná o zákaznickou linku, marketing, prodej či průzkumy, aktivita…

Článek v rámci předplatného Udělejte z jednorázového klienta loajálního zákazníka

Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu…

Článek v rámci předplatného 5 základních věcí, díky kterým vás klienti neopustí

Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné…

Článek v rámci předplatného 8 nových tipů pro prodejce přes telefon

Stejně jako jiné oblasti prodeje se i telefonní prodej neustále vyvíjí. A…

Článek v rámci předplatného 6 kroků k vybudování firemní kultury zaměřené na zákazníka

Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s …

Výpis 248260 z celkem 604