Vztah mezi klientem a prodejcem má své zákonitosti, a pokud chcete působit profesionálně, je nutné, abyste si osvojili určitou obchodní etiketu, kterou vy coby…
Většina odborné literatury a školení se věnuje technikám určeným k …
Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…
Telefonování naslepo (v angličtině cold calling) potenciálním zákazníkům…
V dnešní době stačí klientům pouze jedno kliknutí na počítači, aby přešli…
V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i…
Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na…
Existuje celá řada doporučení, co dělat s naštvaným zákazníkem. Prevence je…
Ať už se jedná o zákaznickou linku, marketing, prodej či průzkumy, aktivita…
Přivádění nových klientů do firmy je jistě žádoucí a je nutné se mu…
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné…
Stejně jako jiné oblasti prodeje se i telefonní prodej neustále vyvíjí. A…
Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s …