Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se firmy dokáží dobře skloubit celou řadu faktorů, díky čemuž dovedou…
Stejně jako jiné oblasti prodeje se i telefonní prodej neustále vyvíjí. A…
Co je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s …
Názory na to, jestli světová ekonomika prochází recesí, jestli se k ní…
Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta…
Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
Děkuji, ale nemám zájem, protože to, co mi nabízíte, už odebírám od někoho…
Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě…
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…
Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš…
Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce…
Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi…
Někteří odborníci tvrdí, že volání potenciálním zákazníkům, kteří nikdy…