Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného „Je krize, nejsou prostředky.“ Co s touto výmluvou potenciálních klientů?

Názory na to, jestli světová ekonomika prochází recesí, jestli se k ní blíží nebo jestli se z ní naopak vzpamatovává, se různí. Objektivně lze však s jistotou říci,…

Článek v rámci předplatného 6 nápadů, jak zapůsobit na klienta

Asi není žádným překvapením, že úspěšnost prodeje a spokojenost klienta…

Článek v rámci předplatného 3 kroky ke spokojeným zákazníkům

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…

Článek v rámci předplatného Jak zaujmout klienta, který již využívá služeb jiného dodavatele?

Děkuji, ale nemám zájem, protože to, co mi nabízíte, už odebírám od někoho…

Článek v rámci předplatného 5 faktorů, které nejvíce ovlivňují rozhodování zákazníků

Výběr vhodného produktu ke koupi probíhá u zákazníků na vědomé i čistě…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak postupovat, když se klient rozčílí

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec…

Článek v rámci předplatného Příprava dotazníku spokojenosti zákazníků: Na co si dát pozor

Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš…

Článek v rámci předplatného Dostaňte maximum z interakcí se zákazníky

Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce…

Článek v rámci předplatného Nenechte klienty snadno odejít ke konkurenci

Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč je volání naslepo potenciálním klientům už za zenitem

Někteří odborníci tvrdí, že volání potenciálním zákazníkům, kteří nikdy…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak udělat vaši značku osobnější

Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou…

Článek v rámci předplatného Chat v číslech: Krátká historie a důvody, proč jej používat

Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se…

Článek v rámci předplatného 5 nejčastějších chyb při prodeji přes telefon

Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…

Výpis 261273 z celkem 604