Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou spojitost s tím, jak dobře se vaše produkty prodávají. A značkou zde nemyslíme pouze logotyp nebo…
Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se…
Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…
Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů.…
Telefonní prodej je jednou z nejtěžších prodejních technik, které se však…
V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…
Anglický výraz cold calling označuje volání naslepo potenciálním zákazníkům…
Zejména při práci s obchodními týmy v korporátním prostředí, na rozdíl od…
Zákaznický servis hraje zásadní roli v tom, jak klienti vnímají vaši značku…
Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte…
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …