I přestože ceny a kvalita produktů hrají v obratu každé společnosti zásadní roli, je to často právě zákaznický servis, který rozhodne, zda se ze zákazníka stane…
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se…
Volání naslepo, neboli v angličtině cold calling, je činnost, kdy prodejce…
Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (…
Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny…
Věděli jste, že pro většinu společností platí, že 80 % jejich zisku pochází…
Každý prodejce, který kontaktuje potenciální zákazníky po telefonu, tuto…
Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na…
Jistě se vám již někdy stalo, že jste přijali hovor a ještě předtím, než se…
Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a…
Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…
Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy…