Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 zásady vytvoření úspěšného věrnostního programu

Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou dobou spustil v USA masivní kampaň na podporu svého nového věrnostního programu. V tomto…

Článek v rámci předplatného 3 věci, které neříkejte při prodeji přes telefon

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta…

Článek v rámci předplatného 4 kroky k bezproblémovému vztahu s klientem

Podobně jako mezilidské vztahy jsou i vztahy mezi prodejcem či zástupcem…

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro vybudování klientské komunity

Nikdy nekončícím úkolem všech složek firem, které jsou v přímém kontaktu s …

Článek v rámci předplatného 8 tipů, jak zvýšit spokojenost zákazníků

Britský server CallCentreHelper minulý měsíc zveřejnil zajímavý seznam…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak se s grácií omluvit klientovi

Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i…

Článek v rámci předplatného Vyplatí se zákazník, či ne?

Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti…

Článek v rámci předplatného Excelentním zákaznickým servisem k vybudování kvalitní značky

V souvislosti se zákaznickým servisem se mezi odborníky na toto téma…

Článek v rámci předplatného Seznamte se s klientem blízké budoucnosti

Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak úspěšně zvládnout nesmyslné požadavky náročného zákazníka

Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo,…

Článek v rámci předplatného Jak si zajistit loajalitu zákazníků

V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…

Článek v rámci předplatného Call centrum: Jak vyřešit klientův problém hned během prvního telefonátu

Pokud klient zavolá na zákaznickou linku, helpdesk nebo na informace pro…

Článek v rámci předplatného Jak odpovídat na negativní hodnocení klientů na internetu

Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého…

Výpis 287299 z celkem 607