Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 typy klientů, s nimiž musíte umět jednat v rámci zákaznického servisu

Jednání se zákazníky v rámci klientské péče může být frustrující, protože se zdá, že každý klient je jiný, a někdy u některých z nich nefungují postupy, které jinak…

Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence

icon Koučovací program RASE – Retail After Sales Excellence

Image Lab ve spolupráci se společností Porsche Česká republika realizuje…

Článek v rámci předplatného Zákaznický servis: Připravte se na 3 základní typy klientů

Některé klienty mají obchodníci rádi. Někteří je dovádějí k šílenství.…

Článek v rámci předplatného Prodej po telefonu vyžaduje sebevědomí. Jak je získat?

Je to jednoduché. Čím více sebevědomí při telefonování máte, tím větší…

Článek v rámci předplatného Skvělý zákaznický servis prospívá klientům i firmě

Kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak se nezbláznit z telefonního prodeje

I přes svoji nenahraditelnost a nevyhnutelnost je telefonní prodej u řady…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když se klient naštve?

Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od samého…

Článek v rámci předplatného „Už máme svého dodavatele“. Jak se s touto odpovědí vypořádat?

Prodej je neustálý boj. Při nabízení služeb nebo produktů se obchodníkům…

Článek v rámci předplatného Mladí zákazníci: Požadavky a očekávání

Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…

Článek v rámci předplatného 6 základních etap v „životě“ klienta

Cyklus, kterým si prochází klient, který začne nově využívat služeb vaší…

Článek v rámci předplatného Nekonvenční způsoby, jak proniknout do smýšlení klientů

Každý obchodník či zprostředkovatel služeb by nejraději viděl do hlavy svým…

Článek v rámci předplatného Náš zákazník, náš pán. Je to skutečně tak?

Rčení náš zákazník, náš pán zlidovělo a řídí se jím celé generace…

Článek v rámci předplatného Je váš zákaznický servis v troskách? 5 kroků k okamžitému zlepšení

Stali jste se novým vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…

Výpis 196208 z celkem 604