Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý specifický problém je důsledkem hlubší systémové chyby, která v daném systému zákaznické…
Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami…
O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…
V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes…
Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…
Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování…
Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí…
Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se…
Anglický termín cold calling označuje volání víceméně naslepo, tedy volání…
Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout…
Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm…
Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky…