Rok 2017 ještě neskončil, ale již teď můžeme říci, které nové trendy přinesl v oblasti zákaznického servisu. O to víc nás to musí zajímat, že v příštím roce ti,…
Prodej po telefonu je pro některé prodejce zdrojem nechuti a stresu. Přitom…
Ať už berete telefonní prodej jako nutné zlo nebo vás naopak baví, jedná se…
Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý…
Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami…
O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…
V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes…
Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…
Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování…
Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí…
Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se…
Anglický termín cold calling označuje volání víceméně naslepo, tedy volání…
Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…