Marketing - zprávy z HR

Pět nejčastějších systémových chyb zákaznického servisu

Manažeři odpovědní za zákaznický servis často nedokáží rozpoznat, že určitý specifický problém je důsledkem hlubší systémové chyby, která v daném systému zákaznické…

Článek v rámci předplatného Pět způsobů, jak zefektivnit prodej po telefonu

Telefonní prodej téměř suverénně vede mezi nejméně oblíbenými formami…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak polidštit zákaznický servis

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…

Článek v rámci předplatného 6 nejdůležitějších tipů pro skvělý zákaznický servis

V některých případech je nutné jít zpátky k základům. A proto si dnes…

Článek v rámci předplatného Na co se zaměřit, aby se zákazníci vraceli

Udělat ze zákazníků věrné zákazníky není jen tak. Pokud s vámi zákazník…

Článek v rámci předplatného Ušetřete na zákaznickém servisu

Zákaznická péče je zcela klíčová pro retenci klientů a vybudování…

Článek v rámci předplatného Dotazníky zákaznické spokojenosti a jejich nejčastější chyby

Opakované průzkumy spokojenosti a zkušeností klientely by měly být součástí…

Článek v rámci předplatného 5 vlastností vynikajícího zákaznického servisu

Ať už pracujete v malé rodinné firmě nebo ve velkém korporátu, to, jak se…

Článek v rámci předplatného „Warm calling“ v prodeji: Co to je a jak se to dělá?

Anglický termín cold calling označuje volání víceméně naslepo, tedy volání…

Článek v rámci předplatného Jak se donutit telefonovat, když se vám nechce?

Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…

Článek v rámci předplatného 5 nových rad, jak zvládnout naštvaného klienta

Jedním z faktorů kvality zákaznického servisu je to, jak dokáže zvládnout…

7 smrtelných hříchů zákaznické péče

Stejně jako u mnohé jiné oblastí má i zákaznický servis svých sedm…

Článek v rámci předplatného 4 tajemství vynikající zákaznické péče

Zákaznický servis se neustále proměňuje společně s očekáváními a požadavky…

Výpis 183195 z celkem 604