Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i postupy pracovníků. Aby bylo v nastávajícím roce vaše call centrum úspěšné a efektivní, snažte…
Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit…
Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za…
Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více…
Předvánoční období je obecně časem útlumu. Mnoho lidí nechává všechny změny…
Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají…
Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany…
Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…
Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti.…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…
Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…