Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 předsevzetí pro call centra pro rok 2018

Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i postupy pracovníků. Aby bylo v nastávajícím roce vaše call centrum úspěšné a efektivní, snažte…

Několik strategií pro zvýšení spokojenosti klientů

Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit…

Jak by měl vypadat ideální zákaznický servis?

Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za…

Článek v rámci předplatného Pravidla online chatu se zákazníky

Tak, jak se vyvíjejí moderní technologie, je celkem logické, že stále více…

„Zavolejte mi po svátcích“. Jak reagovat, když klient do Vánoc nechce nic řešit

Předvánoční období je obecně časem útlumu. Mnoho lidí nechává všechny změny…

Článek v rámci předplatného Manuál pro ty, kterým se povedla velká bota v zákaznickém servisu

Chyby se stávají, to je přirozené. Přirozené je ale také to, že chyby mají…

Článek v rámci předplatného „Pošlete mi to do e-mailu.“ Jak reagovat na tuto žádost?

Mnoho úvodních kontaktů s klienty přes telefon končí žádostí ze strany…

Stačí 3 kroky a již nikdy nezažijete naštvaného klienta

Existuje řada článků o tom, jak se vyrovnat s naštvaným klientem. Jak s ním…

Článek v rámci předplatného Deset inspirativních citátů o zákaznických službách

Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti.…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak klientům zjednodušit život

Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…

Článek v rámci předplatného 6 vět, kterými dáte najevo empatii

Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě…

Článek v rámci předplatného Čtyři taktiky nejlepších prodejců po telefonu

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…

Článek v rámci předplatného Jak se při hovoru s klientem vyhnout hluchým místům

Hluchým místem při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…

Výpis 170182 z celkem 607