Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy, které klienti mají. Vynikající zákaznický servis ale dokáže těmto problémům předcházet a…
Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud…
Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát…
Chcete-li mít společnost opravdu orientovanou na zákazníky, musíte s nimi…
Pojmem mileniálové se nejčastěji myslí lidé, kteří prožívali dětství na…
Zákaznický servis je jedním z hlavních faktorů ovlivňujících spokojenost…
Zákaznický servis je komplexem mnoha úkolů a prostoru pro to, abyste…
Tak často skloňovaní „mileniálové“ jsou dnes nejlukrativnější demografickou…
I u B2B prodeje probíhá první kontakt s potenciálním zákazníkem velmi často…
Pracovník call centra, který je v kontaktu s klienty, bohužel celou řadu…
Digitální marketing projde revolucí. Digitální reklama a propagace se mění…
Přítomnost na sociálních sítích je dnes již víceméně povinností, a proto se…
Telefonní kontakt je i přes veškeré moderní technologie a internet stále…