Zákaznický servis se neustále vyvíjí. Mimo jiné přibývají i komunikační kanály, které interakci mezi firmou a zákazníkem zprostředkovávají. Jedním z novějších…
Práce v zákaznickém servisu je specifická a klade na pracovníky určité…
Komunikace obchodníka nebo pracovníka zákaznického servisu s klientem by se…
Rozhodnutí klienta, že vyzkouší produkt konkurence a odejde od vás, může…
Jak již bylo mnohokrát na těchto stránkách řečeno, zákaznický servis je pro…
Tak jako o všem i o zákaznickém servisu panují některé nepřekonané mýty.…
Kdo by nechtěl loajální klientelu? Získávat velké množství nových…
Tým, který má na starosti komunikaci s klienty po telefonu, vyžaduje…
Dobří pracovníci zákaznického servisu svědomitě plní své úkoly, chodí do…
Mezi hlavní cíle obchodních oddělení firem a zaměstnanců zákaznického…
Udržení klientely a posílení její věrnosti jsou jedněmi ze základních úkolů…
Jednou z nejdůležitějších vlastností pracovníků zákaznického servisu je…
V tomto článku vám přiblížíme ty nejefektivnější tipy, jak v krátkém čase…