Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u kterého se ale postupem času ukáže, že se nevyplatí. Nebo pokud zákazník sám není…
Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále…
Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat…
V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a…
Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak…
Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na…
Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a…
Klasický způsob, jak navýšit věrnost klientů, je věrnostní program, který…
V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v …
Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších…
Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co…
Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu…
Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom…