Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak odmítnout přehnané požadavky klienta a přitom jej neztratit

Existují klienti, u kterých platí, že kdybyste jim vyhověli se vším, co požadují, nemohli byste nikdy dosáhnout zisku. Někteří zákazníci jsou jednoduše řečeno příliš…

Článek v rámci předplatného Věrnostní program pro klienty: Co dělat a co ne

Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu…

Článek v rámci předplatného Základní pravidla telefonního prodeje

Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom…

Článek v rámci předplatného 10 statistik o zákaznickém servisu, které byste měli znát

Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší…

Článek v rámci předplatného 9 tipů, jak zkrátit průměrnou délku telefonátu v call centru

Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný…

Článek v rámci předplatného Pět kroků k nastavení efektivního systému zákaznické péče

Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně…

Článek v rámci předplatného Jak poznat, jestli se vám klient vyplatí nebo ne?

Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top…

Článek v rámci předplatného Jak zajistit lepší zkušenost klientů s vaším zákaznickým servisem

Klientský servis je frontová linie, na které se nejčastěji potkávají vaši…

Článek v rámci předplatného Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje dobře

Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…

Článek v rámci předplatného Vybudujte si sebevědomí v telefonním prodeji v 5 krocích

Kontaktování potenciálních zákazníků po telefonu je běžnou praxí u většiny…

Článek v rámci předplatného Šest důležitých vlastností pracovníka zákaznického servisu

Práce s klienty v první linii v rámci zákaznického servisu je specifická a…

Článek v rámci předplatného Prodej po telefonu: Jak zaujmout klienta v první větě

Prodej po telefonu je jednou z nejtěžších obchodních disciplín. Telefon ale…

Článek v rámci předplatného Tři znamení, že váš systém zákaznické péče nefunguje

Klientské péči se musí věnovat náležitá pozornost, už jenom z toho důvodu,…

Výpis 105117 z celkem 607