Vědět, co si myslí vaši klienti, je základem úspěšného zákaznického servisu. Monitoring zákaznické spokojenosti byste měli dělat jak průběžně, tak i především po…
Jak již bylo mnohokrát řečeno, najít a získat nového klienta stojí v …
Vybudování pocitu oboustranné důvěry je zásadní pro vytvoření pouta mezi…
Najít nového klienta stojí průměrně pětkrát více peněz a úsilí, než udržet…
Řada firem má různá oddělení pro zákaznický servis a pro obchodní činnost.…
Nové, začínající společnosti nemají celou řadu výhod, kterými disponují…
V rámci zákaznického servisu není snad těžší věc, než zvládnout naštvaného…
Svět není růžový a i ve vztahu mezi klientem a firmou může dojít k rozporu.…
Udržet emoce na uzdě při komunikaci s některými klienty může být obtížné.…
Odborníci na problematiku prodeje opakují stále dokola jednu věc:…
Dobrý zákaznický servis umí efektivně a rychle vyřešit všechny problémy,…
Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud…
Při kontaktování klientů po telefonu se poměrně často stává, že telefonát…