Na prodej po telefonu je často nahlíženo jako na zastaralou a příliš invazivní metodu prodeje. Dodnes je však velmi účinnou metodou prodeje a hraje důležitou roli v …
Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času…
Klientská péče je jedním z dominantních faktorů, podle nichž klienti…
Všichni asi známe rčení, že zákazník má vždy pravdu. V praxi to tak ale…
Buďme zcela upřímní. Prodej po telefonu nepatří mezi nejoblíbenější formy…
Důvěra klienta je zásadní pro úspěšné uzavření obchodu. V případě…
Vzhledem ke konkurenci, která panuje ve všech obchodních odvětvích, a…
„Cold calling“, neboli volání naslepo potenciálním klientům, kteří o vaši…
Pro prosazení změn v zákaznických službách je někdy nejlepší, když si…
Úspěšnost call centra a jednotlivých telefonistů se dá měřit různými…
Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání?
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…