Pokud se rozhodujete, zda ve svém zákaznickém středisku zavést VoIP, existuje několik důvodů, které vás mohou přesvědčit. Marketingový ředitel americké společnosti…
V USA rychle přibývá zaměstnanců zákaznického servisu, kteří pracují z…
Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…
Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…
V příštím roce budeme svědky hned několika dominantních trendů v oblasti…
Pondělky zůstanou i v nadcházející vánoční sezóně nejvytíženějšími dny z…
Tomáš Baťa se po listopadovém převratu v naší zemi stal symbolem naděje…
V posledních letech se rozvíjí strategie řízení životního cyklu výrobku (…
Hlavním důvodem vysoké fluktuace zaměstnanců v zákaznických střediscích je…
Marketingové plánování je velice důležité, zároveň však také velmi obtížné.…
Firemní marketingová funkce musí podporovat pokročilé procesy úzce zaměřené…