Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž zvyklé zajímat se především o výrobní problémy a věří, že je ve stále tvrdší konkurenci…
Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…
V příštím roce budeme svědky hned několika dominantních trendů v oblasti…
Pondělky zůstanou i v nadcházející vánoční sezóně nejvytíženějšími dny z…
Tomáš Baťa se po listopadovém převratu v naší zemi stal symbolem naděje…
V posledních letech se rozvíjí strategie řízení životního cyklu výrobku (…
Hlavním důvodem vysoké fluktuace zaměstnanců v zákaznických střediscích je…
Marketingové plánování je velice důležité, zároveň však také velmi obtížné.…
Firemní marketingová funkce musí podporovat pokročilé procesy úzce zaměřené…
Letošní rok zaznamená reklamní průmysl slabší růst ve srovnání s…
V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který…