Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Proč VoIP právě nyní

Pokud se rozhodujete, zda ve svém zákaznickém středisku zavést VoIP, existuje několik důvodů, které vás mohou přesvědčit. Marketingový ředitel americké společnosti…

Stoupá počet domácích operátorů zákaznických středisek

Článek v rámci předplatného Stoupá počet domácích operátorů zákaznických středisek

V USA rychle přibývá zaměstnanců zákaznického servisu, kteří pracují z…

Čas začít s marketingem 2.

Článek v rámci předplatného Čas začít s marketingem 2.

Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…

Čas začít s marketingem

Článek v rámci předplatného Čas začít s marketingem

Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…

2006 - rok služeb v CRM

Článek v rámci předplatného 2006 - rok služeb v CRM

V příštím roce budeme svědky hned několika dominantních trendů v oblasti…

Pondělí je den on-line nákupů

Pondělí je den on-line nákupů

Pondělky zůstanou i v nadcházející vánoční sezóně nejvytíženějšími dny z…

Článek v rámci předplatného Tomáš Baťa věděl, jak na marketing

Tomáš Baťa se po listopadovém převratu v naší zemi stal symbolem naděje…

PLM jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti

PLM jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti

V posledních letech se rozvíjí strategie řízení životního cyklu výrobku (…

Stín zákazníka

Článek v rámci předplatného Stín zákazníka

Nová studie University of Alberta odhaluje, jak jednoduše ovlivnitelní…

Nevýděleční z kola ven

Nevýděleční z kola ven

Ne každý zákazník se vám vyplatí. Pokud na některých zákaznících…

Zaměstnanci zákaznických středisek chtějí kariéru

Článek v rámci předplatného Zaměstnanci zákaznických středisek chtějí kariéru

Hlavním důvodem vysoké fluktuace zaměstnanců v zákaznických střediscích je…

Jak vylepšit marketingový plán

Článek v rámci předplatného Jak vylepšit marketingový plán

Marketingové plánování je velice důležité, zároveň však také velmi obtížné.…

10 marketingových procesů 21. století

Článek v rámci předplatného 10 marketingových procesů 21. století

Firemní marketingová funkce musí podporovat pokročilé procesy úzce zaměřené…

Výpis 495507 z celkem 566