Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) vzniklo v devadesátých letech, kdy si prodejci softwaru uvědomili, že zavádění kampaňových modulů…
Na předvánoční propagaci stále není pozdě, protože mnoho lidí nakupuje…
Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí…
Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a…
Od doby, kdy Benjamin Franklin zdůrazňoval, že čas jsou peníze se ekonomové…
Nová studie společnosti Aberdeen Group potvrzuje, že vícekanálové řízení…
Když se ekonomika dostane do nesnází, většina podniků je nucena přehodnotit…
Věrnostním programům přikládá současný marketing značný význam. Aktuální…
Marketing by neměl zůstat hluchý k *trvale udržitelnému rozvoji*. Tím…
Efektivita prodeje vyžaduje nejen dobré vedení, ale především výbornou…
Nástup sofistikovaných nástrojů pro automatizaci prodeje je jedním z…
Nedávný výzkum americké společnosti Amdocs se zaměřil na poskytování služeb…
Společnost IBM představila zjednodušený program *PartnerWorld*, který…