V uplynulých desetiletích se marketing zaměřoval zejména na pochopení fungování reklamy. S tím souvisely i způsoby sestavování rozpočtů (procenta z prodeje, cíl a…
Používání IT systémů k lepšímu pochopení možností maximalizace zisků z…
Na předvánoční propagaci stále není pozdě, protože mnoho lidí nakupuje…
Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí…
Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a…
Od doby, kdy Benjamin Franklin zdůrazňoval, že čas jsou peníze se ekonomové…
Nová studie společnosti Aberdeen Group potvrzuje, že vícekanálové řízení…
Když se ekonomika dostane do nesnází, většina podniků je nucena přehodnotit…
Věrnostním programům přikládá současný marketing značný význam. Aktuální…
Marketing by neměl zůstat hluchý k *trvale udržitelnému rozvoji*. Tím…
Efektivita prodeje vyžaduje nejen dobré vedení, ale především výbornou…
Nástup sofistikovaných nástrojů pro automatizaci prodeje je jedním z…