Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy nahrazovat svá střediska telefonické podpory samoobslužnými nástroji. Dojem, který zákazník…
Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních…
Výzkum prováděný mezi 225 vedoucími IT oddělení ukázal, že méně než…
Během několika posledních let se úložná kapacita disků a trvalých pamětí…
Malé firmy a podniky se zdají být díky svém charakteru úspěšnější v…
Přestože mnoho společností investovalo nemalé prostředky do CRM systémů,…
Článek přináší ve stručnosti přes dvě desítky faktorů a parametrů, které by…
Jedním z klíčových faktorů úspěchu CRM systému je pečlivé určení možných…
Pokud firma spolupracuje s přepravci a obchodními partnery v zahraničí,…
Správně vypracovaný technologický plán či plán zavádění nových technologií…
Elektronický nákup zboží prošel od svého vzniku dlouhým vývojem, takže v…
Málokterá společnost si troufne pustit se do zavádění CRM bez rozpočtu a…
Po několika letech intenzivního růstu se dostává trh s CRM technologiemi do…