Každého obchodníka v určitých okamžicích čekají propady. Některé jsou způsobeny situací na trhu a nedají se ovlivnit, pouze je možné se přizpůsobit nové situaci.…
Veřejné proslovy mnoho lidí děsí. Často ovšem z toho důvodu, že se na ně…
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
Mnoho obchodů se neuskuteční kvůli ceně. Nelze však říci, že by klienti na…
Většina obchodníků nese odpovědnost pouze za prodej, ale i za následné…
Prodej po telefonu je pro mnoho firem stále důležitou obchodní metodou, bez…
Mít lidi různých věkových kategorií je pro obchodní tým v mnoha ohledech…
Každý uživatel využívá profesní síť LinkedIn k trochu jinému účelu. Někdo…
Díky technologickému vývoji, změnám v očekávání klientů a celkovém…
Když se u jednoho prodejce sejde motivace, obchodní dovednosti, znalosti a…
Prodej současným a bývalým klientům je obecně mnohem lukrativnější prodejní…
Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…