Při současné konkurenci firem a produktů je to často právě zákaznický servis, co rozhoduje o tom, zda klient u firmy zůstane, nebo přejde jinam. Společnosti proto v …
Mnoho firem není schopno zapojit své zákazníky do toho, co se děje ve…
Přemýšleli jste někdy o tom, do jaké míry pracovní prostředí ovlivňuje…
Víte, kde naleznete snadno a přehledně na jednom místě vhodné školicí i…
Mnoho článků a odborné literatury se logicky soustředí na to, jak klienta…
Najít a přitáhnout nové potenciální zákazníky, to je inbound marketing. Je…
V téměř všech oborech je natolik bohatá konkurence, že nemá cenu vstupovat…
Ne všechny obchody vyjdou. Je ale vaší povinností coby cílevědomého…
Prodej je pro mnoho lidí profese, u které skončí, když všechny ostatní…
Mladá generace zachází se svými penězi podstatně jinak než starší…
Status quo je jedním z odvěkých nepřátel prodeje. Přirozená lidská touha…
Vysokoškolský titul se stal v posledních letech samozřejmostí a v …
Prodej dalších služeb a produktů stávajícím klientům je mnohdy opomíjená…