Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak předejít naštvání klientů

Naštvaný klient, který křičí či jinak útočí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned několikanásobného selhání zákaznického servisu. Nedokázal…

Článek v rámci předplatného 7 nejčastějších chyb content marketingu

Content neboli obsahový marketing hýbe současným světem. Spoléhají na něj…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nepři se s druhými o nepodstatné věci. Dej klientovi prostor mít pravdu

Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a…

Článek v rámci předplatného Klienta musíte zaujmout v první větě. Jinak vás přestává vnímat

V angličtině se ve vztahu k prodeji používá výstižný výraz elevator pitch (…

Článek v rámci předplatného 5 rad, jak si zvednout sebevědomí, když vám momentálně nejdou obchody

Kariéra obchodníka není nikdy pouze strmým vzestupem vzhůru. Každý prodejce…

Článek v rámci předplatného Kde a jak dát produktu přidanou hodnotu

V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou…

Článek v rámci předplatného Jaké otázky položit, abyste zjistili, kolik má potenciální klient peněz?

Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…

Článek v rámci předplatného Zvyšte návštěvnost vašeho blogu během jednoho týdne

Jak už všichni víme, blog je ideální způsob, jak prezentovat vaše produkty…

Článek v rámci předplatného 4 znamení, že se vám klient nevyplatí

Odborná literatura i školení pro prodejce se většinu času věnují víceméně…

Top 10 - 1. místo - OfficeFitness.cz - Nepříjemné brnění prstů, bolesti zápěstí či předloktí? Příčinou mohou být špatné pracovní návyky

Článek v rámci předplatného Máte málo energie? Zkuste těchto 8 triků

Prodej a další obchodní aktivity se nemohou dařit, pokud prodejce není…

Odborníci radí: 10 tipů, jak získat více klientů

Tipů na to, jak co nejefektivněji oslovovat potenciální klienty a získávat…

Článek v rámci předplatného 3 důležité rady pro vystoupení na odborné konferenci

Konference jsou jedinečnou příležitostí k navazování kontaktů s lidmi z …

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nechej druhému jeho pravdu

Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém…

Výpis 14181430 z celkem 4631