Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Sedm tipů pro lepší volání naslepo

Používáte během získávání nových zákazníků cold calling? Server Callcentre.co.uk přinesl několik rad, které vám pomohou uspět. 1) Zjistěte si informace o osobě,…

Článek v rámci předplatného Šest kroků k úspěšnému time managementu pro obchodníky

Jedním z klíčů k úspěchu v oblasti obchodu je správný time management.…

Článek v rámci předplatného Pobídněte své klienty k poskytování referencí

Doporučí-li vás současný klient dalšímu možnému zákazníkovi, vašemu…

Stojí váš produkt za to? Zjistěte, jak to vidí zákazníci

V rámci prodeje se využívají nejrůznější triky. Napadlo vás ale měřit také…

Článek v rámci předplatného Jak si říct o zvýšení platu

Když chcete být úspěšní s žádostí o zvýšení platu, je důležité uvažovat i o…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nikdy neházej flintu do žita

Jel jsem na další schůzku. Jelikož jsme se s panem P. domluvili na tom,…

Nezapomínejte na marketing skrze sociální sítě

Sociální sítě jsou důležitou součástí marketingové strategie. Server…

Článek v rámci předplatného Jak "přečíst" kancelář zákazníka

Umět číst ze vzhledu a uspořádání kanceláře potenciálního zákazníka může…

Článek v rámci předplatného Průvodce stolováním spojeným s networkingem

Jídlo, které je spojeno s networkingovým záměrem, není pouhým útěkem z…

Článek v rámci předplatného Chcete být úspěšný prodejce? Zjistěte zákazníkovo proč

Co produkt dokáže, umí vysvětlit každý prodejce. Hodně jich zvládne…

Věrnost zákazníka je základ

Spousta prodejců a společností používá během snahy o zaujmutí klienta stále…

Jak lépe řídit call centrum

Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí.…

Článek v rámci předplatného Automatická odpověď aneb Nezapomínejte na klienty během své dovolené

Potřebujete něco nutně vyřešit. Zavoláte tedy nebo napíšete e-mail…

Výpis 18991911 z celkem 4621