Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pobídněte své klienty k poskytování referencí

Doporučí-li vás současný klient dalšímu možnému zákazníkovi, vašemu podnikání to může velmi pomoci. Server allbusiness.com se zeptal několika podnikatelů na to, jak…

Stojí váš produkt za to? Zjistěte, jak to vidí zákazníci

V rámci prodeje se využívají nejrůznější triky. Napadlo vás ale měřit také…

Článek v rámci předplatného Jak si říct o zvýšení platu

Když chcete být úspěšní s žádostí o zvýšení platu, je důležité uvažovat i o…

Nezapomínejte na marketing skrze sociální sítě

Sociální sítě jsou důležitou součástí marketingové strategie. Server…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nikdy neházej flintu do žita

Jel jsem na další schůzku. Jelikož jsme se s panem P. domluvili na tom,…

Článek v rámci předplatného Jak "přečíst" kancelář zákazníka

Umět číst ze vzhledu a uspořádání kanceláře potenciálního zákazníka může…

Článek v rámci předplatného Průvodce stolováním spojeným s networkingem

Jídlo, které je spojeno s networkingovým záměrem, není pouhým útěkem z…

Článek v rámci předplatného Chcete být úspěšný prodejce? Zjistěte zákazníkovo proč

Co produkt dokáže, umí vysvětlit každý prodejce. Hodně jich zvládne…

Věrnost zákazníka je základ

Spousta prodejců a společností používá během snahy o zaujmutí klienta stále…

Jak lépe řídit call centrum

Investovat nejvíc peněz, času a energie do techniky se nevyplácí.…

Článek v rámci předplatného Automatická odpověď aneb Nezapomínejte na klienty během své dovolené

Potřebujete něco nutně vyřešit. Zavoláte tedy nebo napíšete e-mail…

První krůčky k úspěchu v novém zaměstnání

Mnoho lidí a v obchodu obzvlášť nezůstává na stejné pozici celý život,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Základní přesvědčovací nástroje

Vnitřní jistota obchodníka, fyziologie těla, tonalita hlasu teprve pak…

Výpis 19251937 z celkem 4645