Marketing - zprávy z HR

Neotřelé kreativní způsoby pro úspěch na sociálních sítích

Práce na sociálních sítích se rychle stává rutinou. Přitom je však v rostoucí konkurenci stále těžší uspět. Právě proto je dobré přijít s něčím novým. Ale jak se…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak uvnitř, tak vně - mé zaváhání, zákazníkovo zaváhání

Začal jsem vytahovat přihlášku. Neměl jsem ale dobrý pocit, v rozhovoru…

Článek v rámci předplatného Obchodníci myslí jen na sebe... nebo ne?

Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká…

Článek v rámci předplatného Nácvik rolí pro obchodní jednání

Všichni jsme, alespoň do jisté míry, herci. A obzvláště v oblasti obchodu…

6 způsobů, jak ztratit sledující na Twitteru

Neustále se píše o tom, jak si získat nové příznivce. Ale co když se počet…

Článek v rámci předplatného Jak jednat se zákazníkem, který nereaguje

Jde o věčnou otázku každého, kdo prodává. Potenciální klient nezvedá…

Článek v rámci předplatného Jak se stát rockovou hvězdou obchodu

Přečtěte si doporučení pro obchodníky z pera světově uznávaného motivačního…

"Nejlepší" jako hlavní marketingové heslo - Ano, nebo ne?

Jednoznačně NE! I když je váš produkt jedničkou ve své kategorii, otevřený…

Článek v rámci předplatného Důvod změnit reklamní agenturu

Matthew Bryan Beck pracuje jako kreativní stratég pro Ogilvy & Mather…

Článek v rámci předplatného Jak vstoupit do podvědomí lidí

V každém oboru existují dodavatelé a prodejci, které firmy nebo jedinci…

Článek v rámci předplatného Introvertní obchodníci

Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou…

Jak v obchodování získávat "ano"

Článek v rámci předplatného Jak v obchodování získávat "ano"

Nicola Cooková, pracovnice poradenské společnosti Shortcuts, která se…

Jak předejít syndromu vyhoření v oboru PR

Jak předejít syndromu vyhoření v oboru PR

Dlouhá pracovní doba, nutnost neustálého přizpůsobování scénáře, krizový…

Výpis 19511963 z celkem 4645