Marketing - zprávy z HR

Mají Češi důchod k radosti? Jak se připravit, aby bylo na co se těšit

Máme vyhlížet důchod jako radostný začátek něčeho nového, nebo jako obávaný podzim života? Penzisté se většinou shodují, že je na co se těšit. Mladší ročníky však…

Článek v rámci předplatného Jak v roce 2025 překonat všechny své dosavadní prodejní výsledky

Rádi byste dosahovali lepších prodejních výsledků? Nedaří se vám teď tak,…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak prodávat vaše produkty na novém, nezavedeném trhu

Většina obchodních pozic se nachází v rámci trhů a odvětví, která jsou…

Sales Inspirofest

icon HR News a humancraft vás zvou na Sales Inspirofest - 12.11.2024, Praha

Přijďte na Inspirofest a zažijte na vlastní kůži, jak může být rozvoj…

Článek v rámci předplatného Pět způsobů, jak může zákaznický servis předcházet u klientů problémům

Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…

Článek v rámci předplatného Čtyři vlastnosti dlouhodobě úspěšných obchodníků

Prodej a umění obchodovat je vlastně komplexem různých osobnostních…

Článek v rámci předplatného Čtyři nejčastější chyby během obchodní schůzky, kvůli kterým obchod s klientem neuzavřete

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…

Článek v rámci předplatného Pět základních technik v B2B prodeji

B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C).…

Článek v rámci předplatného Jak se zbavit nejistoty a stresu před obchodní schůzkou nebo telefonátem

Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem…

Článek v rámci předplatného Pracujete jako prodejce pro start-up? Poradíme vám, jak najít první klienty

Máte skvělý inovativní nápad? Jste schopni vyrobit produkt, který má…

Článek v rámci předplatného Poznej svého klienta: 3 způsoby, jak lépe poznat profil vašeho ideálního zákazníka

Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by…

Článek v rámci předplatného Co (ne)dělat, když v zákaznickém servisu čelíte rozhněvanému zákazníkovi

Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho…

Článek v rámci předplatného 3 důvody, proč se prodejci nemusí bát, že jim umělá inteligence sebere práci

Umělá inteligence (v angličtině „AI“) dělá vrásky mnoho pracovníkům,…

Výpis 1426 z celkem 4642