Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky může být až překvapivě složité odpovědět, protože klienti často…
Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat…
Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…
Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
Proč mnoho e-mailových nabídek zůstává nezodpovězených, případně rovnou…
Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR,…
Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním…
Sociální sítě a jejich propojenost otevřely dosud nevídané možnosti…
Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich…