Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných obchodníků. Jestliže se klient bojí změny, nebude mít zájem o nové…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
Každý sní o dobré kariéře, velkém platu a zajímavé práci. A mnoho lidí také…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
Co to je „word of mouth“? Jedná se vlastně o formu marketingu, v rámci…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v …
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…
I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných…
Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…
Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet…