Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu, kde všechny složky automaticky pracují na tom, aby se zákazníkům…
Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a…
Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom,…
Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v …
Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
Každý sní o dobré kariéře, velkém platu a zajímavé práci. A mnoho lidí také…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
Co to je „word of mouth“? Jedná se vlastně o formu marketingu, v rámci…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v …