E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti interaktivity, zatímco si udržuje výhody tradiční pošty. Jak ale…
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…
Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…
Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší…
Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je…
Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak…
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…
Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko…
Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…
Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…
Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…