Je to moment, kterého se většina obchodníků nejvíc bojí: Oznámíte cenu a váš partner zareaguje: „To je moc.“ Reakcí je často určitá forma úplatku – sleva, speciální…
Wal-Mart nedávno zabodoval v médiích, když obnovil kdysi běžný způsob…
Nová studie serveru marketingprofs.com a poskytovatele řeš…
1. Vždy plánujte. Rozvrhněte si práci a zablokujte si na ni…
Techniky konzultativního prodeje se hodně podobají práci profesionálních…
Společnost Google představila mobilní peněženku, pomocí n&…
Mnoho společností připravuje svůj plán prodeje, individuální plán však již…
Manland, tedy země mužů. Tak se nazývá nová služba pro…
Podle nové zprávy od SocialCode je přibližně stejně velk&…
K prodeji často nedojde jen proto, že kupující má…
Když na vás potenciální kupec tlačí, abyste sn&…
Značka Sony Ericsson chce v předvánoční kampani…