Marketing - zprávy z HR

Námitky vůči ceně - jak reagovat?

Je to moment, kterého se většina obchodníků nejvíc bojí: Oznámíte cenu a váš partner zareaguje: „To je moc.“ Reakcí je často určitá forma úplatku – sleva, speciální…

Článek v rámci předplatného Vliv způsobu platby na tržby společnosti

Wal-Mart nedávno zabodoval v médiích, když obnovil kdysi běžný způsob…

Virtuální akce jsou efektivním marketingovým nástrojem

Virtuální akce jsou efektivním marketingovým nástrojem

Nová studie serveru marketingprofs.com a poskytovatele řeš…

Článek v rámci předplatného 10 rad pro efektivní time management prodejců

1. Vždy plánujte. Rozvrhněte si práci a zablokujte si na ni…

Článek v rámci předplatného Konzultativní prodej - jak na to

Techniky konzultativního prodeje se hodně podobají práci profesionálních…

Mobilní peněženka Google vstupuje na trh

Mobilní peněženka Google vstupuje na trh

Společnost Google představila mobilní peněženku, pomocí n&…

Článek v rámci předplatného Jak má vypadat plán prodeje

Mnoho společností připravuje svůj plán prodeje, individuální plán však již…

Ikea v Austrálii zavedla další vylepšení zážitku z nakupování

Ikea v Austrálii zavedla další vylepšení zážitku z nakupování

Manland, tedy země mužů. Tak se nazývá nová služba pro…

icon Co neříkat zákazníkům?

Dobré vztahy se zákazníky se těžce budují, ale…

Na reklamní sdělení na Facebooku častěji klikají ženy

Na reklamní sdělení na Facebooku častěji klikají ženy

Podle nové zprávy od SocialCode je přibližně stejně velk&…

3 způsoby budování důvěry při prodejní schůzce

Článek v rámci předplatného 3 způsoby budování důvěry při prodejní schůzce

K prodeji často nedojde jen proto, že kupující má…

Jak nepodlehnout, když zákazník tlačí na cenu

Jak nepodlehnout, když zákazník tlačí na cenu

Když na vás potenciální kupec tlačí, abyste sn&…

Vlajková loď Sony Ericsson nabere nový vítr

Vlajková loď Sony Ericsson nabere nový vítr

Značka Sony Ericsson chce v předvánoční kampani…

Výpis 26142626 z celkem 4631