Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak překonat námitky zákazníků?

Někteří obchodníci považují námitky zákazníků za známky nedokonalosti výrobků či služeb, které nabízejí. Zkušení obchodníci v nich však vidí hodnotné ukazatele toho,…

7 kroků k lepší ústně šířené reklamě

Článek v rámci předplatného 7 kroků k lepší ústně šířené reklamě

Reklama zaměřená na vyvolání efektu ústního šíření mezi zákazníky, tzv.…

Jak si udržet zákazníky v obtížné době

Článek v rámci předplatného Jak si udržet zákazníky v obtížné době

Zákazníci jsou dnes bombardováni nejatraktivnějšími nabídkami všech dob. Je…

5 tipů pro e-mailový marketing v roce 2010

5 tipů pro e-mailový marketing v roce 2010

Většina marketérů je jistě ráda, že má náročný rok 2009 za sebou. Ten…

Úspěšné integrace prodeje a brandingu?

Článek v rámci předplatného Úspěšné integrace prodeje a brandingu?

Ve firemních kulturách založených na prodeji nahlížejí zaměstnanci na…

Tajemství jednání s problematickými klienty

Článek v rámci předplatného Tajemství jednání s problematickými klienty

Udržování pozitivních vztahů s klienty je základem zdravého a úspěšného…

Kina 2009: Růst tržeb, ale pokles návštěvnosti

Článek v rámci předplatného Kina 2009: Růst tržeb, ale pokles návštěvnosti

Navzdory ekonomické krizi dosáhla česká kina v loňském roce rekordních…

Deník The Guardian webové stránky nezpoplatní

Článek v rámci předplatného Deník The Guardian webové stránky nezpoplatní

Šéfredaktor britského listu The Guardian Alan Rusbridger se postavil proti…

Staňte se myšlenkovým lídrem

Staňte se myšlenkovým lídrem

Myšlenkový lídr je důvěryhodným zdrojem informací. Ve světě obchodu dokáže…

Jak dosáhnout lepších e-mailových výsledků?

Jak dosáhnout lepších e-mailových výsledků?

Reakce příjemců na reklamní e-maily stále slábnou v důsledku přeplněných e-…

Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

Článek v rámci předplatného Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale…

Deník The New York Times zpoplatňuje svůj web

Článek v rámci předplatného Deník The New York Times zpoplatňuje svůj web

Přední americký deník The New York Times zpoplatní od roku 2011 své webové…

2 mýty přímého marketingu

Článek v rámci předplatného 2 mýty přímého marketingu

Přímý marketing není jen umění, ale i věda, která vyžaduje analytické…

Výpis 30303042 z celkem 4631