Někteří obchodníci považují námitky zákazníků za známky nedokonalosti výrobků či služeb, které nabízejí. Zkušení obchodníci v nich však vidí hodnotné ukazatele toho,…
Reklama zaměřená na vyvolání efektu ústního šíření mezi zákazníky, tzv.…
Zákazníci jsou dnes bombardováni nejatraktivnějšími nabídkami všech dob. Je…
Většina marketérů je jistě ráda, že má náročný rok 2009 za sebou. Ten…
Ve firemních kulturách založených na prodeji nahlížejí zaměstnanci na…
Udržování pozitivních vztahů s klienty je základem zdravého a úspěšného…
Navzdory ekonomické krizi dosáhla česká kina v loňském roce rekordních…
Šéfredaktor britského listu The Guardian Alan Rusbridger se postavil proti…
Myšlenkový lídr je důvěryhodným zdrojem informací. Ve světě obchodu dokáže…
Reakce příjemců na reklamní e-maily stále slábnou v důsledku přeplněných e-…
Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale…
Přední americký deník The New York Times zpoplatní od roku 2011 své webové…
Přímý marketing není jen umění, ale i věda, která vyžaduje analytické…