Marketing - zprávy z HR

Jak příjemně zapůsobit na zákazníka

Zamyslete se nad tím, kolik lidí každý den potkáte. Jaký dojem si ze setkání svámi odnesou? Článek přináší několik rad, jak zapůsobit na zákazníky trvale pozitivním…

Marketing levněji, ale chytře

Článek v rámci předplatného Marketing levněji, ale chytře

Marketing je vobtížných dobách často považován za luxus. Ve skutečnosti je…

Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

Článek v rámci předplatného Zákaznickými příběhy k důvěře a prodeji

Zákazníci se vdnešní době přirozeně zajímají o zkušenosti jiných lidí, aby…

Jak začít s firemním blogem

Jak začít s firemním blogem

Přemýšlíte o založení firemního blogu, ale nejste si jisti jak na to?…

Cesta do hlubin zákazníkovy (e-mailové) duše

Cesta do hlubin zákazníkovy (e-mailové) duše

Vzhledem ktomu, jak neustále stoupá počet odeslaných e-mailů, hledají e-…

3 důvody pro využívání tiskových zpráv

Článek v rámci předplatného 3 důvody pro využívání tiskových zpráv

Viděli jste jich už stovky a některé napsali sami. Tiskové zprávy patří…

4 způsoby, jak pohřbít uvítací e-mail

Článek v rámci předplatného 4 způsoby, jak pohřbít uvítací e-mail

Uvítací e-mail je pro e-mailové marketéry největší příležitostí, jak…

Posloucháte své zákazníky?

Posloucháte své zákazníky?

Firmy se často příliš soustředí na prodej svých produktů, přičemž…

Nejsilnější luxusní značky světa

Nejsilnější luxusní značky světa

Ani v době recese se luxusní značky nemají š…

Nepodceňujte mediální trénink

Článek v rámci předplatného Nepodceňujte mediální trénink

Investovali jste čas a peníze do PR kampaně. Provedli jste potřebné…

Jak lépe využít sociální média

Článek v rámci předplatného Jak lépe využít sociální média

Jsou sociální média nesmyslný módní výstřelek, nebo nezbytné obchodní…

Reklama ve vyhledávačích: Co děláte špatně

Reklama ve vyhledávačích: Co děláte špatně

Snad nikdo neslyší rád, že dělá něco špatně. Tým odborníků na on-line…

E-mailový marketing: Co NEdělat v ekonomické recesi

E-mailový marketing: Co NEdělat v ekonomické recesi

E-mailoví marketéři jsou bombardováni radami, co mají dělat, aby byli…

Výpis 32253237 z celkem 4644