Marketing - zprávy z HR

E-maily stále míří do tmy

Výhody e-mailového marketingu jsou zřejmé. E-mail je nenákladné médium sdobrou návratností investic, kterou lze dobře měřit. Řada marketérů má však směřením e-…

Sedm chyb mobilního marketingu

Článek v rámci předplatného Sedm chyb mobilního marketingu

Bez ohledu na ekonomickou krizi si mobilní telefony ukrajují stále větší…

Jak na rozzlobeného klienta

Jak na rozzlobeného klienta

Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba…

Zákaznické zkušenosti z on-line obchodů by měly odpovídat kamenným

Zákaznické zkušenosti z on-line obchodů by měly odpovídat kamenným

Zkušenosti zákazníků skamennými a on-line obchody budou vždy rozdílné, měly…

25 cest k loajalitě zákazníků

25 cest k loajalitě zákazníků

Vdnešním rychle se měnícím konkurenčním prostředí jsou vynikající…

Eurostat: Třetina Evropanů nakupuje on-line

Článek v rámci předplatného Eurostat: Třetina Evropanů nakupuje on-line

Téměř třetina obyvatel Evropské unie ve věku 16-74 let…

Jak začít s optimalizací pro vyhledávače

Článek v rámci předplatného Jak začít s optimalizací pro vyhledávače

Pokud vás nemohou najít internetové vyhledávače, zůstáváte skrytí i pro…

Jarní úklid v on-line marketingu

Článek v rámci předplatného Jarní úklid v on-line marketingu

Příchod jara je dobrou příležitostí krevizi stávajících marketingových…

Výdaje na reklamu čeká propad

Článek v rámci předplatného Výdaje na reklamu čeká propad

Přední mediální agentura Carat výrazně přehodnotila svou prognózu vývoje…

Marketérův průvodce mikroblogováním

Marketérův průvodce mikroblogováním

Mirkoblogování je jedním znejnovějších a zároveň nejefektivnějších způsobů,…

Využijte potenciál svých webových stránek

Článek v rámci předplatného Využijte potenciál svých webových stránek

Tlak na snižování nákladů firem roste a marketéři jsou nuceni dělat více…

5 chyb při budování značky

5 chyb při budování značky

Řada firem se dopouští choulostivých chyb, které vkonečném výsledku…

Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

Co zákazníci opravdu chtějí? Pět kroků k zákaznické loajalitě

Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je…

Výpis 32513263 z celkem 4643