Výhody e-mailového marketingu jsou zřejmé. E-mail je nenákladné médium sdobrou návratností investic, kterou lze dobře měřit. Řada marketérů má však směřením e-…
Bez ohledu na ekonomickou krizi si mobilní telefony ukrajují stále větší…
Nikomu se přirozeně nechce jednat srozzlobeným klientem. Je však třeba…
Zkušenosti zákazníků skamennými a on-line obchody budou vždy rozdílné, měly…
Vdnešním rychle se měnícím konkurenčním prostředí jsou vynikající…
Téměř třetina obyvatel Evropské unie ve věku 16-74 let…
Pokud vás nemohou najít internetové vyhledávače, zůstáváte skrytí i pro…
Příchod jara je dobrou příležitostí krevizi stávajících marketingových…
Přední mediální agentura Carat výrazně přehodnotila svou prognózu vývoje…
Mirkoblogování je jedním znejnovějších a zároveň nejefektivnějších způsobů,…
Tlak na snižování nákladů firem roste a marketéři jsou nuceni dělat více…
Řada firem se dopouští choulostivých chyb, které vkonečném výsledku…
Obchodníci a jejich manažeři by si měli uvědomit, že zákazníci je…