Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Sedm věcí, které by měl vědět každý zaměstnanec zákaznického servisu

Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy. Chtějí-li dnes firmy zůstat konkurenceschopné, musejí se skutečně odlišit od ostatních. Toho…

Jak na reklamu v ekonomické recesi

Článek v rámci předplatného Jak na reklamu v ekonomické recesi

Doba může být složitá, to ale není důvod ke krácení vašeho rozpočtu na…

Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

Článek v rámci předplatného Sedmero cest k vyšší loajalitě zákazníků

Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé…

Pravidla prodeje v ekonomické krizi

Článek v rámci předplatného Pravidla prodeje v ekonomické krizi

Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných…

On-line newsroom v deseti krocích

On-line newsroom v deseti krocích

Vytváření on-line newsroomu (sekce pro média) nemusí být největší prioritou…

Jak využít e-mailový marketing pro budování loajality ke značce?

Článek v rámci předplatného Jak využít e-mailový marketing pro budování loajality ke značce?

Chcete-li se ujistit, že využíváte svůj e-mailový marketing kefektivnímu…

Jarní úklid v e-mailovém marketingu

Článek v rámci předplatného Jarní úklid v e-mailovém marketingu

Vminulosti byli marketéři úspěšní sjednoduchými programy e-mailového…

Jak vytvořit značku, o níž budou všichni mluvit?

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit značku, o níž budou všichni mluvit?

Je poměrně jednoduché přimět lidi, aby o vás mluvili. O poznání složitější…

Aby váš e-mail došel, kam má

Článek v rámci předplatného Aby váš e-mail došel, kam má

Vytvořit působivou e-mailovou zprávu pro marketingové účely je složité.…

Reklama právě teď

Článek v rámci předplatného Reklama právě teď

Nejste si jisti, kterou část svých výdajů na reklamu si vdnešních…

Zpět ke kořenům zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Zpět ke kořenům zákaznického servisu

Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání…

8 kroků k lepším zákaznickým službám

Článek v rámci předplatného 8 kroků k lepším zákaznickým službám

Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy…

Předpovědi nárůstu investic do evropské on-line reklamy

Článek v rámci předplatného Předpovědi nárůstu investic do evropské on-line reklamy

Nárůst investic do on-line reklamy vEvropě se letos zpomalí na 10 procent.…

Výpis 32773289 z celkem 4643