Kvalitní zákaznický servis je vsoučasné době důležitější než kdy jindy. Chtějí-li dnes firmy zůstat konkurenceschopné, musejí se skutečně odlišit od ostatních. Toho…
Doba může být složitá, to ale není důvod ke krácení vašeho rozpočtu na…
Zákaznická loajalita by neměla být jen programem, ale součástí DNA každé…
Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných…
Vytváření on-line newsroomu (sekce pro média) nemusí být největší prioritou…
Chcete-li se ujistit, že využíváte svůj e-mailový marketing kefektivnímu…
Vminulosti byli marketéři úspěšní sjednoduchými programy e-mailového…
Je poměrně jednoduché přimět lidi, aby o vás mluvili. O poznání složitější…
Vytvořit působivou e-mailovou zprávu pro marketingové účely je složité.…
Firmy by si měly zapamatovat jeden znejzákladnějších principů podnikání…
Jak najít rovnováhu vdobě, kdy zákazníci vyžadují kvalitní služby a firmy…
Nárůst investic do on-line reklamy vEvropě se letos zpomalí na 10 procent.…