Současný e-mailový marketing si žádá širší konverzaci se zákazníky. Je třeba sledovat specifické chování příjemců a na jeho základě reagovat dalšími zprávami. Článek…
Vposledních letech vyšlo nepřeberné množství publikací sradami, jak…
I ke-mailovému marketingu je třeba přistupovat strategicky a vyvarovat se…
Přežívat období ekonomické recese je jedna věc. Jen čekat na lepší časy…
Snižování marketingového rozpočtu bez toho, abyste ohrozili schopnost firmy…
Společnost Google právě spustila betaverzi nového systému behaviorálního…
Firmy by v klesající ekonomice neměly nahlížet na marketing jako na luxus.…
Sociální sítě nahradily e-mail na místě nejpopulárnější aktivity na…
Zajímá vás, jaké otázky vám s největší pravděpodobností položí finanční…
E-mailoví marketéři by se měli držte pravidla, že e-mail je pouze tak dobrý…
Ekonomická recese, rostoucí ceny poštovného a aktuální marketingové trendy…
Finanční krize postihuje všechny, včetně odborníků na prodej. Klienti…
On-line zákazníci vysypávají své nákupní košíky zřady důvodů. Někteří…