Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Krize sníží výdaje na reklamu i v Čechách

Světová finanční krize zasáhne i do výdajů na reklamu včeských médiích. Vyplývá to zodhadů mediální agentury OMD. Čisté výdaje firem mohou meziročně klesnout až o 2,…

Jak spolehlivě odradit média

Článek v rámci předplatného Jak spolehlivě odradit média

Která firma by nechtěla mediální pokrytí zdarma? Pravděpodobně žádná.…

Předmět: Jak získat příjemce e-mailů

Předmět: Jak získat příjemce e-mailů

Předmět reklamního e-mailu hraje zásadní roli vtom, zda vaše zpráva upoutá…

Chytře na přímé nabídky

Článek v rámci předplatného Chytře na přímé nabídky

Zaujmout pozornost potenciálních zákazníků pomocí přímého marketingu je…

Doručení zpráv nestačí

Článek v rámci předplatného Doručení zpráv nestačí

Aby mohly být e-mailové marketingové zprávy úspěšné, musejí dojít do…

Ano a ne při rozhovoru s médii

Článek v rámci předplatného Ano a ne při rozhovoru s médii

Představitelé firem, kteří hovoří smédii, mají odpovědnost vůči sobě, vůči…

4 tipy pro efektivní e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného 4 tipy pro efektivní e-mailový marketing

Jak být vdnešním e-mailovém marketingu důvěryhodný a relevantní?- Vyjasněte…

Jak se připravit na rozhovor pro média

Článek v rámci předplatného Jak se připravit na rozhovor pro média

Naučit se pracovat s médii je klíčové pro budování důvěryhodnosti firmy. Na…

Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti

Článek v rámci předplatného Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti

Vobdobí ekonomické nejistoty je jednou ze základních výzev, kterým firmy…

Byznys pro byznys v obtížné ekonomice

Byznys pro byznys v obtížné ekonomice

Vnejistých dobách je pro firmy poskytující služby jiným firmám…

Brazilci zakazují billboardy

Článek v rámci předplatného Brazilci zakazují billboardy

Kodstranění 18000 reklamních billboardů by bylo zapotřebí hurikánu o síle…

K vašim službám

Článek v rámci předplatného K vašim službám

Vytváření dlouhodobě dobrých zákaznických zkušeností patří mezi nejtěžší…

Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba

Článek v rámci předplatného Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba

Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je…

Výpis 33163328 z celkem 4630