Světová finanční krize zasáhne i do výdajů na reklamu včeských médiích. Vyplývá to zodhadů mediální agentury OMD. Čisté výdaje firem mohou meziročně klesnout až o 2,…
Která firma by nechtěla mediální pokrytí zdarma? Pravděpodobně žádná.…
Předmět reklamního e-mailu hraje zásadní roli vtom, zda vaše zpráva upoutá…
Zaujmout pozornost potenciálních zákazníků pomocí přímého marketingu je…
Aby mohly být e-mailové marketingové zprávy úspěšné, musejí dojít do…
Představitelé firem, kteří hovoří smédii, mají odpovědnost vůči sobě, vůči…
Jak být vdnešním e-mailovém marketingu důvěryhodný a relevantní?- Vyjasněte…
Naučit se pracovat s médii je klíčové pro budování důvěryhodnosti firmy. Na…
Vobdobí ekonomické nejistoty je jednou ze základních výzev, kterým firmy…
Vnejistých dobách je pro firmy poskytující služby jiným firmám…
Kodstranění 18000 reklamních billboardů by bylo zapotřebí hurikánu o síle…
Vytváření dlouhodobě dobrých zákaznických zkušeností patří mezi nejtěžší…
Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je…