Marketing - zprávy z HR

Tisková zpráva pro Internet

Internetové tiskové zprávy mají mnoho výhod pro firmy všech velikostí. Čtenáři mohou například jednoduše používat odkazy a zpráva může být veřejnosti vystavena…

Vyzkoušejte přímý marketing

Článek v rámci předplatného Vyzkoušejte přímý marketing

Smyslem přímého marketingu je dostat vaše sdělení přímo před zákazníky…

Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

Jak na zpětnou vazbu od zákazníků

Když máte přesné, vyvážené a hodnotné informace o svých zákaznících,…

Jak na písemnou komunikaci se zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak na písemnou komunikaci se zákazníky

Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde…

Novináři chtějí příběh

Článek v rámci předplatného Novináři chtějí příběh

Žurnalisti, stejně tak jako řada dalších profesionálů, mají hodně práce a…

3 tipy pro lepší předměty zpráv

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro lepší předměty zpráv

Předmět zprávy hraje ve-mailovém marketingu stále důležitější roli,…

Jak upoutat letákem

Článek v rámci předplatného Jak upoutat letákem

Dobře navržený leták vám může zajistit publicitu a přilákat nové klienty.…

Dokážou vaše marketingové materiály prodávat?

Článek v rámci předplatného Dokážou vaše marketingové materiály prodávat?

Marketéři často chybují vtom, že vytvářejí své materiály tak, aby detailně…

4 tipy pro výběr prodejce

Článek v rámci předplatného 4 tipy pro výběr prodejce

Spolupráce sprodejci je integrální součástí obchodních aktivit řady…

Jak získat loajální zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak získat loajální zákazníky

- Ukažte opravdové nadšení. Měli byste umět projevit radost z každého…

Jak na inzerci v newsletterech

Článek v rámci předplatného Jak na inzerci v newsletterech

Elektronické newslettery jsou nenákladnou cestou, jak získat zacílené a…

Kolik se investuje do mobilní reklamy?

Článek v rámci předplatného Kolik se investuje do mobilní reklamy?

Odhady výše investic do mobilní reklamy se objevuj&…

Jak vybrat správný (přímý) kanál

Jak vybrat správný (přímý) kanál

Zjistit, jaký kanál zákazníci preferují, není jednoduché. Výzkum snázvem…

Výpis 33813393 z celkem 4630