V Evropě existuje výrazná propast mezi očekáváním zákazníků ohledně poskytovaných služeb a tím, jak jsou firmy vybaveny tato očekávání plnit. Vyplývá to z výzkumu…
Nástroje pro analýzu webových stránek (web…
Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se…
Většina lidí si nestěžuje. Firmy si tak mohou myslet, že mají spokojené…
Dnešní zákazníci hledají ve svých vztazích ke značkám hodnotu, více než jen…
Společnost Yahoo sestavila sedm pravidel pro úspěšné inzerování v placeném…
Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího.…
Staré pořekadlo říká, že pokud máte jen kladivo, všechno vypadá jako…
Firmy se stále častěji obracejí k iniciativám řízení zákaznických…
Spotřebitelé probírají celé dny různé výrobky a služby na svých blozích či…
Na péči o zákazníka se stále pohlíží jako na nákladnou činnost či břímě pro…