Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých názorů. Od firem očekávají nejen, že jim budou poskytovat, co potřebují, ale také to, že si…
Odborníci na reklamu se často obávají, že ztrácejí kontrolu nad svými…
Marketing zaměřený na vyvolání efektu ústního šíření reklamy mezi zákazníky…
Ne všechny marketingové kampaně končí úspěchem. To se stává. Firma plánuje,…
Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně…
Výzkumy ukazují, že mnoho firem nekoordinuje e-mailový marketing svých…
Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník…
Odborníci na reklamu považovali moderní technologie za své spojence v…
Jakým způsobem ovlivňují technologické pokroky, změny v očekávání zákazníků…
Jak správně začít s marketingem ve vyhledávačích a dosáhnout měřitelných…
Do deseti let získá největší vliv na nákup tzv. virtuální generace (…