Zákaznické průzkumy mohou být důležitým zdrojem informací. Je však třeba umět je správně vytvořit. Špatně sestavené průzkumy jsou jen ztrátou času. Článek přináší…
Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou…
Většina zákazníků, kteří dostanou vánoční přání od firmy, má tendenci…
Zaměstnanci v první linii mají ve firmě jedinečnou pozici.…
Segmentace není v marketingu ničím novým. To ale neznamená, že ji firmy…
Řízení obchodníků je práce na plný úvazek. Je třeba, aby znali aktuální…
Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách,…
Podle sedmé výroční zprávy o on-line nakupování před Vánoci, kterou…
Americký odborník na e-mailový marketing John Arnold se neustále setkává se…
Pokud chcete zlepšit výsledky optimalizace firemních webových stránek pro…
Firmy dnes zavádějí stále agresivnější marketingové techniky pro získávání…
Pouze 27 procent západoevropanů si myslí, že banka, jejíchž služeb…