Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do proveditelné strategie však vyžaduje vizi a akční plán. Začít byste měli u toho, co…
Zákaznické služby jsou pro evropské firmy stále větší prioritou. I přes…
Zazvoní vám telefon a na druhé straně je novinář, který se vás chce na něco…
První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…
Na nedávné americké konferenci o e-komerci mluvila analytička Forrester…
Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší…
Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí.…
Většina firem dnes má své webové stránky, ne vždy však dokáže využít jejich…
V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních…
Greg Cangialosi, prezident amerického poskytovatele e-mailových služeb Blue…
Ve vnímání designu přímé poštovní reklamy hraje klíčovou roli zásada co…