Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také větší šanci vybudovat kulturu orientovanou na poskytování služeb zákazníkům. Potvrdil to…
Z výsledků projektu Kupní síla v okresech a obcích ČR 2007, který…
Blogy stále častěji vstupují i do oblasti marketingu. Mohou být užitečným…
Klíčem k pochopení vašich konkurentů je pochopení toho, proč je jejich…
Vzhledem k tomu, jak firmy neustále investují do aplikací front-office, se…
Marketéři často vnímají e-mailový marketing jako vysílání vytvářejí…
Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami,…
Maloobchodní marketing a e-komerce se v poslední době rychle rozvíjejí díky…
Již nějakou dobu rozesíláte svůj newsletter, ale v poslední době klesá…
Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména…
Eli Katz, ředitel elektronického obchodu s hodinkami a klenoty Ashford.com…
Stovky milionů spotřebitelů přijaly populární služby tzv. sociálního…
Vstoupili jsme do éry on-line videa. Více než tři čtvrtiny amerických…