Marketingový plán je pro firmu důležitý i v mimo marketingové oddělení. Dokáže posílit soudržnost firmy, motivaci i výkonnost zaměstnanců. Zaměstnanci v celé firmě…
Doručitelnost zpráv se v dnešní době považuje za Svatý grál e-mailového…
Průzkum společností Marketing Management Analytics a Financial Executives…
Spojené státy jsou jednou ze dvou průmyslově vyspělých zemí, kde je…
Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy…
Internet přispěl v posledních letech ke změnám v turistickém sektoru. Stále…
Média zažijí letos rušný rok. Vyplývá to z analýzy vývojových,…
Automobilové odvětví česká v letoším roce velká výzva. Bude se muset…
Mezi kontroverzní témata v reklamě patří především tabákové výrobky, léky,…
Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro…
Existuje nepřeberné množství rad, jak nejlépe komunikovat se zákazníky a…
Vizitka je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Je proto…