Úspěšnost firem závisí do značné míry na síle jejich obchodních značek. Mnohé však se značkami dosud neumějí efektivně zacházet. Článek proto shrnuje sedm…
Blogování způsobilo revoluci v nových médiích. Ignorování internetových…
Dobří marketéři vědí, že velkou část úspěchu v on-line sféře zajistí…
V souvislosti s marketingem se dnes mluví převážně o budování značek.…
Stále více malých firem považuje za nezbytné propagovat své produkty on-…
Z historického pohledu odrážel nově vyvinutý produkt své vynálezce jako…
On-line reklama, zejména v podobě bannerů, zaznamenala v uplynul&…
Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost…
Společnost ExactTarget, zabývající se vývojem softwarových řešení pro e-…
Americká média přinesla v závěru roku zprávu o největší pokutě udělené za…
Dříve, než firma začne vymýšlet design svého loga, měla by správně chápat,…
Před koncem roku se internetové obchody předhánějí v upoutání pozornosti…