Reklama v podnikání znamená přesvědčovací proces směřující k uzavření určitého obchodu uskutečňovaný pomocí prostředků sloužících k přenosu informací. Regulace…
Mobilní telefony se stávají stále běžnější součástí života na celém světě.…
Studie Reputation Quotient Survey, která proběhla v patnácti zemích světa…
Marketingoví odborníci čelí při vývoji konzistentních měřících prostředků…
Studie společnosti Doubleclick věnovaná e-mailovému marketingu v roce 2004…
V posledních letech se velice rychle rozvíjí oblast reklamy ve virtuálním…
V říjnu 1994 se na serveru HotWired objevil první reklamní banner. Měřil…
Za každým úspěšným podnikatelem stojí dobře promyšlený marketingový plán.…
On-line zákazník jako takový stále neexistuje. Ti, kteří nakupují…
V marketingu není nic mocnějšího než pohled zákazníka. Zákaznický pohled se…
Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být…
Řada historiků se dnes zabývá pozoruhodným vývojem dopravy od nejstarších…