Zákazníci vyžadují stále flexibilnější způsoby interakcí s firmami. Firmy se snaží dát svým zákazníkům to, co chtějí. Stojí však před velkým problémem, jak umožňovat…
Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů…
Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě…
Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě…
Firmy často špatně investují e-komerce, protože nedokáží efektivně měřit…
Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí…
Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním…
Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů.…
Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají…
Poté, co Spojené státy zavedly legislativní opatření proti šíření…
Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak…
Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a…