Marketing - zprávy z HR

Říkejte mi "rejžo" aneb Jak natočit firemní video

Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až 70 % toho, co současně vidí i slyší není divu, že je video tak silným komunikačním…

Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje

Článek v rámci předplatného Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje

Pokud nabízíte své služby či produkty prostřednictvím internetu, můžete…

Webové vyhledávače jako marketingový nástroj

Webové vyhledávače jako marketingový nástroj

Jednou z nejčastějších stížností majitelů firem je: Dávám spoustu času i…

Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem

Článek v rámci předplatného Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem

Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na…

Střediska telefonické podpory jsou stále důležitá

Střediska telefonické podpory jsou stále důležitá

Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy…

Základní prvky tiskového prohlášení

Základní prvky tiskového prohlášení

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět,…

Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

Článek v rámci předplatného Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který…

Patří CRM do starého železa?

Patří CRM do starého železa?

Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních…

Návrh obchodní značky je složitým úkolem

Článek v rámci předplatného Návrh obchodní značky je složitým úkolem

O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán…

Jak vytvořit mediální obraz firmy

Článek v rámci předplatného Jak vytvořit mediální obraz firmy

Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat…

Tiskové prohlášení aneb Pamatovali jste na vše potřebné?

Článek v rámci předplatného Tiskové prohlášení aneb Pamatovali jste na vše potřebné?

Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové…

Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky

Článek v rámci předplatného Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky

Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej…

Výsledek průzkumu: CRM skepse

Článek v rámci předplatného Výsledek průzkumu: CRM skepse

Výzkum prováděný mezi 225 vedoucími IT oddělení ukázal, že méně než…

Výpis 45644576 z celkem 4642