Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Několik rad pro středně velké CRM

Středně velké firmy v zájmu udržení konkurenceschopnosti začínají zavádět CRM systémy, což je staví před podobné překážky a výzvy jako jejich velké příbuzné. V…

Software pro e-mail marketing zvyšuje hodnotu CRM systémů

Software pro e-mail marketing zvyšuje hodnotu CRM systémů

Společnosti, které užívají software umožňující realizovat a organizovat…

5 zásadních chyb při návrhu firemního webu

Článek v rámci předplatného 5 zásadních chyb při návrhu firemního webu

Obchoduje vaše firma pomocí internetu? Zdá se vám tato strategie neúčinná?…

Zavádíte CRM? Vypracujte bojový plán

Zavádíte CRM? Vypracujte bojový plán

Naplánovat dobrý CRM systém znamená mnohem více než jen vhodný výběr…

Plus poštovné a balné...

Plus poštovné a balné...

Zatímco některé firmy zabývající se e-komercí používají bezplatnou dopravu…

Interaktivní CRM - zákaznické služby budoucnosti

Článek v rámci předplatného Interaktivní CRM - zákaznické služby budoucnosti

Globální trh s CRM (s hodnotou 11 miliard dolarů za poslední rok) by měl…

Školení obsluhy CRM - vichřice v rozpočtu?

Článek v rámci předplatného Školení obsluhy CRM - vichřice v rozpočtu?

Výcvik obsluhy nového CRM systému představuje obvykle 5 až 20 % celkového…

Jak správně recyklovat reklamu

Článek v rámci předplatného Jak správně recyklovat reklamu

Oslovit veřejnost pomocí reklamy není dnes žádný problém. Reklama, ať už je…

CRM a jeho lidé

Článek v rámci předplatného CRM a jeho lidé

Získat nové zákazníky a udržet ty stávající je jednou z nejdůležitějších…

Je CRM software dost přítulný?

Článek v rámci předplatného Je CRM software dost přítulný?

Velkým problémem většiny CRM systémů je jejich…

Je CRM k ničemu?

Článek v rámci předplatného Je CRM k ničemu?

Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky…

Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM

Článek v rámci předplatného Sorry, zrovna nám to tady spadlo... aneb Sprostá slova v CRM

K nelibosti firem často vedou nákladné CRM aktivity spíše než k hladké…

Efektivní komunikace pro zlepšení zákaznických služeb

Článek v rámci předplatného Efektivní komunikace pro zlepšení zákaznických služeb

Kvalita produktů, jejich cena či značka společnosti ještě samy o sobě…

Výpis 45904602 z celkem 4620