Zatímco některé firmy zabývající se e-komercí používají bezplatnou dopravu zboží k zákazníkovi jako způsob, jak jej přitáhnout a udržet, pro jiné je poštovné a balné…
Globální trh s CRM (s hodnotou 11 miliard dolarů za poslední rok) by měl…
Výcvik obsluhy nového CRM systému představuje obvykle 5 až 20 % celkového…
Oslovit veřejnost pomocí reklamy není dnes žádný problém. Reklama, ať už je…
Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky…
K nelibosti firem často vedou nákladné CRM aktivity spíše než k hladké…
Zavádění nového CRM software a s ním spojená systémová integrace s sebou…
Kvalita produktů, jejich cena či značka společnosti ještě samy o sobě…
Mnoho zemí uplatňuje různá omezení, co es týká zboží a služeb, které je…
Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality…
Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se…